середу, 20 лютого 2019 р.

Професія педагога – професія творча. Чим вищою є креативність вчителя, тим більше шансів для розвитку творчого потенціалу в учнів. До речі, вчитель сьогодні має можливість не лише ознайомитися з природою та специфікою процесу креативності, а й підняти цей рівень у себе, навчитися розвивати креативність у своїх учнів.Різноманітні численні дослідження вказують на необхідність вивчати щось нове для того, щоб збільшити свій творчий потенціал. Психологи вважають, що іноді знайомий світ відокремлений від світу незнайомого майже умовним кордоном. Тому подолати цей кордон вдається лише тим, хто постійно розсуває його межі.     18 лютого 2019 року на педагогічному зібранні клубу "Пошук" було проведено психолого- педагогічний семінар "Творчий вчитель - обдаровані діти". У розвитку творчості, розширення конкретно – чуттєвого досвіду людини, розвитку фантазії, уяви та креативності були проведені такі вправи : вправа "Світ креативності", вправа "Сторінками улюблених казок", вправа " Знайди неординарне призначення звичайним речам", вправа "Перевертні", використовуючи метод розвитку розумової діяльності ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких завдань). Наприкінці  семінару всі отримали чарівні побажання . 


Серед учнів 10 класу, які відчувають труднощі в адаптації до нової ситуації навчання ,були також проведені заняття. На них були використані вправи, що дозволяють знизити тривожність, зняти емоційне напруження та підвищити рівень комунікативних навичок.

Фото
У формуванні комплексу навичок соціальної компетентності учнів важливу роль відіграє і сама особистість педагога. 10 січня 2019 року на педагогічній раді було проведено семінар на тему:  «Психолого-педагогічні аспекти формування успішної особистості»,  на якому  було звернено увагу саме на навичках спілкування, адже відомо, що це є важливою складовою у розвитку життєвих компетентностей. Вчителі ознайомилися зі стилями педагогічного спілкування, вчилися визначати їх за переліком фраз та обирали найбільш правильну позицію у спілкуванні з учнями.
Суїцид останнім часом перетворився на одну з найгостріших проблем сучасного суспільства. Збільшення випадків самогубств зумовило поглиблення вивчення цієї проблеми. Більша частина випадків самогубств припадає на групу підлітків, тому це обумовило більш детальне вивчення проблеми та пошук нових ефективних методів профілактики суїцидальної поведінки. 
26 листопада 2018 року на шкільному методичному обєднанні були подані результати анкетуваня серед учнів 8 класів на виявлення дітей із суїцидальною поведінкою. Інформація була проаналізована та надано рекомендаціі щодо профілактики аутоагресивних проявів. 

У період 14 листопада по 19 грудня з першокласниками були проведені заняття - ігри та розвиваючі вправи для підвищення адаптації першокласників.   Фото